پايان نامه

مشخصات پايان نامه:

۱۴۰۰/۶/۲۸ ساعت ۱۰:۰۰ در vroom.ut.ac.ir/alborz8 دفاع:
۴۳۹۹ شناسه:
احمد فضلوي دانشجو:
بررسي تأثير به‌كارگيري استراتژي بازاريابي محتوايي بر موفقيت استارت‌آپ‌هاي ايراني عنوان فارسي:
Investigating the effect of using content marketing strategy On the success of Iranian startups عنوان انگليسي:

استراتژي توليد محتوا ( علي الخصوص محتواي ويدئويي) را در چهارچوبي با مؤلفه‌هاي زير مي‌توان بيان كرد:

ارتباط،‌ توجه، احساس و شناخت. هر كدام از اين مؤلفه‌ها، زير عنوان‌هايي دارد كه آن‌ها را تشريح مي‌كند. اين مؤلفه‌ها، تعامل (engagement) را در پلتفرم‌هاي انتشار مشخص مي‌كند.

در اين پژوهش، پس از بررسي دقيق استراتژي‌هاي توزيع و توليد محتوا و رابطه آن با بازاريابي محتوايي، نمود آن را بر موفقيت استارت‌آپ‌هاي فعال ايراني مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم. در واقع اين پژوهش در پي بررسي ميزان توجه استارت‌آپ‌ها به چهارچوب‌هاي استراتژي محتوا (كه پيش‌تر بيان شد) است و مي‌خواهد با نگاه به عملكرد آنان در شبكه اجتماعي اينستاگرام و آپارات، رهنمودي براي فعاليت پرثمرتر استارت‌آپ‌ها داسته باشد. همچنين در پي يافتن پاسخ سؤالات زير است:

• ارتباط‌گيري و تعامل در شبكه‌هاي اجتماعي چگونه توسط برند‌هاي شاخص شكل‌ مي‌گيرد؟

• حضور و مشاركت افراد مشهور (سلبريتي‌ها) چه تأثيري در ديده‌شدن محتواي توليد شده دارد؟

• محتواي احساسي چگونه توسط برند‌ها توليد و به كار گرفته مي‌شود و چه اثري در مخاطب دارد؟

چکيده:

استراتژي محتوا - استراتژي بازاريابي - توليد محتوا

کلمات کليدي

اساتيد:

دکتر سيدرضا سيدجوادين استاد راهنما:
استاد راهنماي دوم:
دکتر منوچهر انصاري استاد مشاور:
استاد مشاور دوم:

مقالات مستخرج از پايان نامه:

چکيده سال انتشار مجله/همايش/انتشارات
Vol/Issue/Pages
عنوان / نويسندگان وضعيت / نوع

درباره پرديس

تماس با ما

اداره رياست: ۸۸۳۹۱۴۰۰-۰۲۱
امور مالي: ۸۸۳۹۰۸۸۷-۰۲۱
امور اداري: ۸۸۳۹۸۸۶-۰۲۱
آموزش: تماس با کارشناسان آموزش
دورنگار: ۸۸۳۹۰۸۸۹-۰۲۱
دورنگار دبيرخانه: ۸۸۳۹۰۸۸۶-۰۲۱ داخلي ۲۶۰

تهران، بلوار کشاورز، خيابان وصال شيرازي، كوچه فردانش پلاك ۲

آمار وب سايت

توجه

تمامي حقوق براي پرديس البرز دانشگاه تهران محفوظ است. بازنشر اطلاعات اعم از اخبار صفحات وب سايت با ذکر منبع بدون اشکال است. ارجاع به پايان نامه‌هاي دانشجويي بايد قالب استاندارد علمي انجام شود.